Skip to content

Klubbhuset kan benyttes uten kostnad av lag/grupper i Hundvåg Idrettslag.

Regler ved bruk

Først og fremst – forlat lokalet i den stand du selv ønsker å overta det neste gang. Huskeliste:

  • Klubbhuset/møterom skal bookes før bruk. Sørg for å booke tilstrekkelig tid før/etter arrangementet dersom det er behov for forberedelser av lokalet, eller rydding/oppvask etc. etter arrangementet.
  • Klubbhuset forlates i minst like fin stand som det ble overtatt.
  • Møbler settes på sine vante plasser i sofagrupper og spisebord.
  • Bord, kjøkkenoverflater etc vaskes over dersom det har vært i bruk.
  • All bruk av dekketøy, skjærefjøler etc. skal vaskes opp, og settes tilbake i skuffer/skap.
    • Ved bruk av steameren, skal denne også tømmes for vann etter bruk.
  • Ved behov skal søppel tømmes, og nye søppelsekker settes i dunkene. Gjelder spesielt hvis søppelet begynner å bli fullt og/eller det ligger matrester.
    • Søppel kastes i containeren ved Sport1-banen.
  • Skru av lys, sjekke at kaffetrakter/komfyr etc. er avslått, og påse at ytterdør lukkes når man forlater lokalet.

Klubbhuset bookes ved å sende en henvendelse til Daglig leder. Oppgi dato, klokkeslett og type arrangement (feks. foreldremøte, trenermøte etc.).

Kalender – Salen:

Kalender – Møterom ved kontorene: