Klubbhuset kan benyttes uten kostnad av lag/grupper i Hundvåg Idrettslag.
Regler ved bruk
Først og fremst – forlat lokalet i den stand du selv ønsker å overta det neste gang. Huskeliste:
- Klubbhuset/møterom skal bookes før bruk. Sørg for å booke tilstrekkelig tid før/etter arrangementet dersom det er behov for forberedelser av lokalet, eller rydding/oppvask etc. etter arrangementet.
- Klubbhuset forlates i minst like fin stand som det ble overtatt.
- Møbler settes på sine vante plasser i sofagrupper og spisebord.
- Bord, kjøkkenoverflater etc vaskes over dersom det har vært i bruk.
- All bruk av dekketøy, skjærefjøler etc. skal vaskes opp, og settes tilbake i skuffer/skap.
- Ved bruk av steameren, skal denne også tømmes for vann etter bruk.
- Ved behov skal søppel tømmes, og nye søppelsekker settes i dunkene. Gjelder spesielt hvis søppelet begynner å bli fullt og/eller det ligger matrester.
- Søppel kastes i containeren ved Sport1-banen.
- Skru av lys, sjekke at kaffetrakter/komfyr etc. er avslått, og påse at ytterdør lukkes når man forlater lokalet.
Klubbhuset bookes ved å sende en henvendelse til Daglig leder. Oppgi dato, klokkeslett og type arrangement (feks. foreldremøte, trenermøte etc.).
Kalender – Salen:
Kalender – Møterom ved kontorene: